Ella & Olivia -

I JUST CAME TO SAY......

HALLELUJAH TO TRADERA!

På riktigt, fyfan vilken bra sida!!!! Har sålt 14 klädesplagg nu och ska posta iväg allt som är betalt i morrn,  känns såååå jävla skönt och bra.

Själva anledningen till varför jag säljer bort lite kläder är för att jag är rätt pank, heheh. Och så behöver jag plats för vi ska fixa en byrå jag ska ha kläder i istället för en garderob som nu och då skulle alla kläder inte rymmas. SYND bara att jag har hittat 7 andra klädesplagg på tradera som jag vill ha..... Känns lite som klädförsäljningen tappade sitt syfte..


Kolla de är fullmåne :)

Köpte iaf dom där gröna kuverten idag på ica och Linnéa fick inte veta vad de var jag skulle köpa så jag gav henne ledtrådar istället, hahahah de va jävligt kul för hon kom aldrig på det, TROTS att hon gick igenom hela sortimentet inne på ica. Jag sa "dom är gröna och hårda men ändå mjuka, går inte att äta eller ha på sig. jag ska köpa dem för att sen ge bort dom till nån annan men jag kommer inte ihåg vem för det är ingen jag känner"

hahahah, typ omöjligt att komma på

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahha, åh sämsta ledtrådarna:(

2010-11-26 @ 08:30:07
URL: http://linneagrannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0