Ella & Olivia -

page imorrn btw.

Glömde min basker igår på lokalbussen :(:(:( fast idag så ringde jag och frågade och då hade de hittat den :D:D Dessutom så ringde jessica för ett litet tag sedan och sa att hon hade hittat mina vantar i Ebbas lägenhet. :D:D Fast i söndags så tappade jag bort en av stinas vantar när jag gick på stan :(:(:( (hon vet inget än :P:P)

Ska imorgon ringa och fråga om de kan skicka min älskade underbara basker till busstationen. Den har varit med om så mycket och glömts på så många ställen, en riktig äventyrare!!!!!!

Hängde med till stockholm och även chillat mycket i vby.

kommer aldrig glömma dig mössan <3


eller dessa modemössor!!!


Herrrrå!
Kollar förresten ikväll på skräckfilm med några från klassen. Hatar skräckfilm.


EllaK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0