Ella & Olivia -

svammel, svammel.



han äger. han ska jag se snart. jag ska stå längst fram och pressas mot stängslet och vilja lyftas över men viljan att stanna kvar och njuta av ögonblicket kommer vara ännu starkare, så jag kommer stå kvar där. och sen kommer det kännas som att han tittar på just mig där jag står även fastän jag vet att hans ögon är på hundra andra just den stunden.

så jävla najs.


det är bara juni. sen blir det juli och då blir det norge, östersund, skellefteå. sen är det augusti och då fyller jag år, men vad fan ska man göra sen då

jag är lite rastlös. nu släng ja in handduka


ELLA KOM HEM!!!!!! JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0