Ella & Olivia -

kommer ta skydd i källarn om åskan slår till

igår skrev jag ju det här inlägget där jag skrev i slutet: "svensk sommar är fan helt okej ändå? lovar att det kommer regna i morrn bara för att jag sa sådär nu"

och se på fan. på text-tv (fråga inte varför jag kollade på det....) stod det att dom varnade för åska och massa blixtar, och det är väl inget nytt att jag är livrädd för åskan. jag gick därför ut med sally tidigt idag, har oroat mig hela dagen inför åskan men hittils har det inte hänt mycket...

men jaa.. vi ser väl sen om jag fortfarande lever.


nu: lite bilds från igår.



sally får sig en tugga


inte en liten tugga heller. hahaha älskar hur hon ser ut, tittar lite på melonen..på denna bild ser ni förresten min snygga manikyr, va tycks? jag gör den själv, kontakta mig om ni är intresserade.


sally solar, hahahaha


hahaha, ja, här tog jag kort på min linje, kul att den inte ens syns..


/olvan123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0