Ella & Olivia -

JAG ÄR INTE LÖJLIG, OKEJ?!?!

Jaha, ja detta inlägg skulle publiceras för ett tag sen men blogg.se suger ju fan så det har inte gjort det....

---
En grej som jag är sjuukt rädd för är åskan. Och SJÄLVKLART åskade det för några dagar sen och SJÄLVKLART var jag ensam hemma då, det gjorde ju det hela typ 20 ggr värre. Direkt när jag hörde mullret fick jag panik, fick fyra kväljningar på raken och andningsproblem och då sökte jag skydd i bilen.....



Såhär skrajj var jag, och sjalen har jag på huvet för i paniken hittade jag inte min mössa och tog första motsvarighet för mössa jag hittade.

Jävligt lustigt det där, varje gång det åskar tror jag att jag ska dö men inte har det hänt inte.... Inte än iallafall..

/ollli

ps. Nu ska jag snart till Ella och fika som satan, ska bli FET SOM FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0