Ella & Olivia -

AWESOME

Förra helgen var den bästa på många millenium. ne skoja, men jävligtbra är bara förnamnet.

Torsdagen var det RIX FM!!!!!!!!!!!!! Darin mums - såklart var Jag, Olivia och Ordningsvakt där, vi hade jätteroligt tillsammans.


Fredag - Värmer upp dagen med att spela i brännbollsyran TIDELAG

YEAH YEAH YEAH





<-coolt lamm                  taggad varg ->


Fredagskvällen for jag och OLLI till Linnea för att lägga mattan i badkaret och senare dra ner till YRAN.
MILLINCOLIN, JOHNOSSI, HADDAWAY, SLAGSMÅLSKULBBEN, you name it!!!!!!!!!!!
Njöt seriöst hela tiden, trots att det var lerigt, regnit och skorna blev förstörda. Det var überbra.

http://www.johnossi.com/maj/load_image.php?id=49
älskar er <3333333333456754333333333333

Lördag - trött och träningsvärk men det hindrade mig inte för att fara till Jessica och umgås med folk, för att senare ta mig in på Nordic Rock, PÅ MITT YRAN BAND! jepp, ni läste rätt betalada inte ett öre för att stå näst längst fram på Europe tillsammans med 40 åriga aspackade män. me like.

EUROPE
Det coolaste var att jag kom in och kunde skratta åt folk som hade betalat, fast dock så var det i slutet så folk skrattade nog åt mig eftersom jag missade Skid Row

Sov bra den dagen eftersom jag flyttade in på Teg på lördagen för att vistas där i två veckor med min syster.

/ELLLLA, tar vara på umeås arrangemang!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0