Ella & Olivia -

sweet

Idag påvägen hem i bussen skickade min syster ett mms på cupcakes som hon hade bakat. Då blev jag och Emma så sugna på kakor att vi for hem till mig och åt det.

vi drack te, åt cupcakes, mackor och målade av varandra, det var dagens skolarbete och vi tog kortdag och gjorde skoluppgiften hemma istället.

Sen for Emma hem och jag for till backen.

knän är sexigt

Nyss bestämde jag mig för att fara till Norsjö tillsammans med mina knän och fotbollslag för att spela fotbollsmatch och träna, det kommer hända nästa helg.

/elllllllllla
oj, kom precis vad mycket jag måste hinna imorgon...
JUSTE, ÖPPETHUS PÅ MIDGÅRD IMORGON (TORSDAG) KL 18-21!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0