Ella & Olivia -

skoterturen B)

En rolig grej jag och ella har gjort på lovet är att vi for och åkte skoter med Adam, John och Mikael. Jag och Adam åkte bakom John på en skoter och Ella åkte bakom Mikael på en.

Jag och Adam visste inte om vi skulle ha hjälm eller inte, men jag blev lite dumförklarad av Mikael då jag ringde och frågade. Tydligen skulle man också ha "rånarluvor" med sig, men inte fan har väl vi sånna??? Det var tydligen också jättekonstigt att vi inte hade sånna.

Läs den här konversationen bara, om jag inte minns fel så är den nog ganska korrekt HEHE.. där jag har skrivit: (......) ska det stå ett ord som Mikael använde istället för rånarluvor men jag minns inte ordet?

Mikael: Men ta med er ( ......) Men har ni såna rånarluvor?
Olivia: (........?)
Mikael: Jamen, typ såna rånarluvor.
Olivia: Men inte fan har väl vi rånarluvor hemma.
Mikael: MEN, har ni inte det heller?????? ni har ju typ ingenting?

Eh.. Ja.


Såhär såg jag ut (enda bilden vi tog), ganska cool????





/skoterolli

ps: känns som att det här blev ett ganska virrigt inlägg? VI VAR IALLAFALL OCH ÅKTE SKOTER OCH VI HADE RÅNARLUVOR PÅ OSS, RÄTTSÅ COOLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0