Ella & Olivia -

dreamboys

Vi kom precis hem till våran stugan efter plumpturnering i Viktors lägenhet. Viktor fick 8 plumpar i rad... ha ha ha

Viktor hade fått en fin tidning i födelsedagspresent av sina vänner därför spenderade Malin hela kvällen på toan. När hon äntligen kommer ut från toan:
Malin-Det var inte ens snygga killar i tidningen... (malin ser ledsen ut)
John-Nej, jag vet!!! (inlevelse!!) eller.... jag har ju inte läst den.

Om ni blev intresserade, tidningen heter dreamboys.


hihi jag och sarah i våran stuga.


vi gick till konsum eftersom ingen bil startade. Jag hade äckligt galet med kläder.
man kan skymta mitt ansikte bland djuret.

/ella-eskimo

Kommentarer
Postat av: HIHI MATILDA

Sv: men så skönt att höra!:D mycket skidåkning?

det är fint med mig också!

absolut, synes ju på måndag:) taggar att träffa er, men inte fronter och alla inlämningsmappar

2010-01-08 @ 11:42:11
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0