Ella & Olivia -

Det här året SKA äga.

TJA bloggen. Olvan här. Jag tänkte skriva en lista på saker jag vill göra år 2010 istället för nyårslöften, eftersom att jag ändå aldrig håller dom. Jag biter ju för fan fortfarande på naglarna:(:(:(:(

Iallafall, saker jag vill göra år 2010:

  • Bli rik.....
  • Skaffa ett jobb. (Känns som en nödvändig punkt om jag ska uppfylla den första)
  • Hälsa på mamma i Norge (helst Tromsö, FÖR DÄR VAR DOM I BONDE SÖKER FRU)
  • Fara till Grekland (GOD, TAKE ME TO GREECE...)
  • Hoppa fallskärm. (Jag fick inte göra det förra året, vad i helvete?!)
  • Vara ännu mer med Adam. (ÄLSKAR DIG)
  • Fara på Peace and love. (kan någon följa med? Astrid????)
  • Fara på Trästock (men det är iochförsig ett måste, nästan som en tradition. Redan bestämt liksom.)
  • BÖRJA TRÄNA (Inget jag vill, men jag VILL ju bli stark.....)
  • Lära mig sy. (Känns som ett jävligt avlägset mål. Min kjol jag skulle ha på julafton blev skitful så mamma fick sy om den. YAAAY)
  • Göra en bok. (orkar inte förklara, bara en rolig idé jag har. Fast för mig, *hemliZz ni vet*)
  • Fara till ÅREEEEE
... Också typ biljoner grejer till (satt och tänkte på om jag verkligen skulle skriva att jag ville göra pollykaka eller inte. but now you know, JAG VILL GÖRA POLLYKAKA)



Juste... Vill ju steeeeeka också, som jag gjorde här på bilden...

Kommentarer
Postat av: EN familjemedlem

ful bild:D

2010-01-05 @ 20:26:59
Postat av: Astrid

Jag är så jävla på att fara på peace and love!

2010-01-07 @ 23:22:59
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0