Ella & Olivia -

fotomodellennnn

jag vill inte ha den här bloggen för att vi måste ju som vara roliga när vi skriver här (JA, vi tycker att vi är roliga iallafall)... eftersom att vi började denna blogg som en "humorblogg" och man kan ju inte direkt sluta med att vara det och helt plötsligt bli en tråkig pissblogg???? men det är drygt de, för varken jag eller ella verkar ju ha nånting kul att skriva här längre. vi har väl blivit tråkiga.... synd det....

---
skrivet 23e december 2009:

TJAAAA. Pernilla lånade min mobil sista skoldagen för terminen en liten stund och tog lite kort.. Här är en liten favorit på mig själv, tyckte som att jag blev himla het på den bilden...



Vad tycker du själv? Het? [JA] --- [NEJ] --- [KANSKE]


/Olivia

Kommentarer
Postat av: pernilla

hahaha, snygging!!

2010-02-21 @ 02:30:20
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0