Ella & Olivia -

TAGGA NYÅR!!!!!!!!1

Nu far jag till Edsbyn och firar nyår. Där har det en pub som heter Red Farmers... Röda Bondar (http://www.redfarmers.com). Behöver jag säga något mer om byn? Nä men det är ett trevligt samhälle och jag ska vara med snälla människor.

För två år sedan var jag såhär cool kring det nya året:


Nyår till detta år var på en spark, det är fortfarande lika roligt.

Jag rekommenderar det faktiskt, det är roligare än det ser ut. Kanske har det att göra med att man inte har så höga förväntningar när en spark är inblandad.

Jag kommer hem på söndag och då ska jag träffa människor som jag inte sett på länge. Det bestämmer jag nu.

Hej då. Sköt om er. Ta hand om varandra. Gott nytt år.
MVH Ella Kalén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0