Ella & Olivia -

HEJHEJHEJ

EN JÄVLA SKITLISTA MED NÅGRA FRÅGOR:

Personen du kramade: Jag minns inte. Haha. Så ofta kramas jag....
Personen du kysste:
jag är okysst
Personen du tänkte på: Sally, min hund. hahaha vet inte varför
Djuret du köpte: Min kittycat, för 200 fucking kronor. dyrt för en katt ju! fast allt är ju relativt..
Maten du åt: Men åh, 3 kakor... SÅKLART nåt onyttigt..
Gången du spydde: Förra helgen. hahahah lät inte bra det där.
vem i din skola går dig mest på nerverna? Åh gud, hur mycket tid har vi..
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? jag vet inte, den låg i min garderob en dag. aldrig sett den förut hahaha
Har du hånglat på en bio? hahah ja :o fast oj nej, jag var ju okysst
Har du målat om ditt rum? nej, det har andra gjort åt mig ;););)
Har du hoppat in i en bil med folk du just träffat? nej, mamma säger att jag inte får göra sånt, hahaha
Har du smugit ur ditt hus? har aldrig behövt



Tog bort en del hahaha. Hittade listan på pernilla å ronjas awesome'a blogg. Jag är utttråkad förresten, märks det eller

/o

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag är också utttråkad....

2010-12-11 @ 21:43:09
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0