Ella & Olivia -

Tjenare

SATAN vad det händer grejer på den här bloggen alltså! MM..

Nä men vad händer i våra liv? Ja, vi fryser nästan ihjäl, längtar till sommaren och väntar på jultomten. Och jag är väl bara allmänt snygg också, se bilden bara:



Nä och så håller vi på att göra om lite hemma, jag har bytt rum och sånt och nu ska jag få nya tapeter, eller ja, vi ska ha en fondvägg. Det här med att bestämma tapeter har blivit ett jävligt stort problem för jag kan verkligen inte bestämma mig..... Men det lutar mot den här:



Hhahaaha nej, okej, bäst att säga att jag skojar. Googlade "ful tapet" och den där kom upp. Soft.


/CATWOMAN (ja olivia alltså)

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha du är så roligt min vän!



elleeeeeeeeeeeer

2010-12-11 @ 21:42:42
URL: http://pinneputt.blogg.se/
Postat av: elli

hahahhaha skrattade mkt åt tapeten.

2010-12-12 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0