Ella & Olivia -

god jul

Har kommit hem från mormor, morfar och kusiner, har ej haft tillgång till datorn, därav min frånvaro!!!!!!!!!!


Fick en kamera i julklapp HALLELUJAH slippen äntligen fetjävlalaggkameran.
Så detta kanske äntligen blir en fotoblogg ;););););));) men först ska ni få se min jul. hihihih

Detta var fikat på annandag jul, alltså fikat som blev över från Julafton och Juldagen. (heheh nä skoja, klart det inte blev något över från de dagarna, det här är nya kakor som är framsatta)


Vi spelade spelspelspelspel. Syskonen <3333333333





Vi lekte julklappslek där det går ut på att ta så många paket som möjligt och sedan ska man ta paket av andra. Behöver jag nämna att man blev stressad, girig och sur på pappa som alltid lyckades ta paket av andra?????


Vi upptäckte fisheye på min NYAkamera och juldagen var räddad <33





TJA TJA. SKA VI SES???? ;));


/elllllllllla

Nu har jag varit med släkten och vill träffa vänner. Eller juste, jobbar imorgon, och drar till Edsbyn på torsdag. VILL VARA HEMMA. VILL VARA HEMMA. VILL VARA HEMMA, eller vill inte vara hemma, vill vara med vänner.

Kommentarer
Postat av: Olivia

STANNA HEMMA!

2010-12-26 @ 22:44:44
Postat av: Emma Lisa

Vill vara med mig på skidäventyr! jag kommer hem vid nyår, typ. Då ska vi packa termosarna och dubbelmackorna.

Saknarej puss puss

2010-12-27 @ 21:11:10
URL: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0