Ella & Olivia -

(det är 1 mil till snålltjärn, *skryt*)

Jag och stina cyklade till Snålltjärn för någon dag sedan. Vi ringde dit emma.

Emma upptäckte att jag hade oplockade ögonbryn och kirrade problemet på dirren. :P


När vi skulle cykla hem så hittades det en orm på vägen. Jag skulle ta ett kort på mig och ormen.

KOLLA VAD BRA DET BLEV! :o


Jag, ormen, stina och ormens blod, som vi drack. Rekommenderar ormblog. ASGOTT vi ba: fééést *klunk klunk*


STINA ÄR "VEGETARIAN" OCH TYCKTER DET VAR TUMMEN UPP (Y) ATT HUGGORMEN VAR DÖD.
inte oki.


/ELLA ELA ELLA

Kommentarer
Postat av: mattan

sv: men gud, men gud! ! du kunde väl ha förvarnat liksom? !?

2010-08-23 @ 09:11:07
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0