Ella & Olivia -

stabil som vanligt

idag har jag gått runt och klagat, kliat och blinkat hela dagen eftersom det har varit något med mina linser.
jag har nästan inga vänner kvar eftersom de blivit less på mitt klagande...

Nyss när jag äntligen skulle ta ut dödslinserna och jag tar ut de så vänder de genast på sig.....
resultat: jag har haft linserna ut och in hela dagen, vilket har gjort att varje gång jag har blinkat har linserna följt med ögon locket..........

ps.
mitt ögonbryn/panna gör ont, när jag ska tvätta mig i ansiktet börjar jag skrika.

/elli (juste, har fått ett till smeknamn: failface)

Kommentarer
Postat av: jonathan

videoblogga då du tvättar ditt ansikte???

2009-10-14 @ 22:06:48
Postat av: jonathan

videoblogga då du tvättar ansiktet???:D

2009-10-14 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0