Ella & Olivia -

*hatar att cykla*

Haha, okej, laddade in bilder på datorn så fort jag hade skrivit det senaste blogginläggen, men vafan...... Hur som helst:

Några av er kanske minns att jag CYKLADE till skolan för nån månad sen och sedan lovade mig själv att aldrig göra om det? Jag har brutit löftet. Fast, jag hade faktiskt inte så mycket val.

Pappa hade lovat att han skulle skjutsa mig, han skulle ändå förbi Vännäs så det var inte direkt någon omväg. Typ 10 i 10 var jag klar, och vi börjar 10.15, och vi skulle börja fara. Då upptäcker vi att min bror Jesper har råkat tagit med sig båda bilnycklarna när han for till stan, och ja. Jag inser ju att jag måste cykla, för att nästa buss som går är i Vännäs 11.

Så jag sätter mig på cykeln och börjar. Och jag har bara en sak att säga: Fyfan vad dålig kondition jag har.


BlÅGgArEhH som man är så tog man ju en liten bild då man plågades, SER NI HUR MYCKET JAG LIDER?????



Kommentarer
Postat av: snoppflickan

FAN VAD SNYGG DU ÄR JU :D

2009-10-24 @ 18:55:17
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0