Ella & Olivia -

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Här ligger jag och skriver på en EU-"rapport" som fröken så fint valt att kalla det. (ja, jag säger fortfarande fröken till lärare...)

Iallafall. Det kan vara det sämsta jag någonsin skrivit, jag fattar inte ett skit av det jag skriver om. Politik är fan inte min grej. Jag har skrivit drygt 1000 ord och det är bara skit. Det enda jag har lärt mig hittils är att Sverige är ordförande och att deras karta är blå med stjärnor på. Känns verkligen som ett skitbra arbete. Verkligen...

Ett tips: Skriv ALDRIG ett arbete om ett område som ni egentligen skiter i. Det är inte så roligt.


På den där bilden låtsades jag att jag var glad. Nu kan jag inte ens låtsas. JAG HATAR FUCKING SAMHÄLLS (passande att jag går sam... hihihii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0