Ella & Olivia -

FIKA FIKA FIIIIIKA FIKFIKFIK

WAAAAAAAAAA GRATTIS ELLA!  skrev just en dikt till dig!!!!!!!!!! :D :D är skitstolt över den!!!!!!!!!


16 år
jag minns dig som tre år, det var igår

du växer så fort
du är så mycket mer än en lort
nu får du övningsköra
glöm int å stänga döööra

din mamma sa:
"ladda nu upp med kakor
för dina feta kompisar vill aldrig bli makor"

va tycks..?


AJA, meningen med det här inlägget var att säga  att om det inte vore för att jag ska till Ella sen och fika så jag blir ungefär den här storleken:
Jared-Subway-sex-fat-woman.jpg image by christina1226

så skulle jag fara till järnvägsstationen i vännäs idag p.ga. de som hänt!  Men nu kan ju jag inte de, så jag tänkte bara informera er om att det som är på gång är manifestation (stavning????) mot rasismen. om nu någon inte visste det (tvekar......) 19.00 på järnvägssstationen i vännäs alltså


//bengan


Kommentarer
Postat av: snyggmelon

sv: ja men lätt att dom är! alltså det mst typ ha varit en bild på dina ;)

2009-05-11 @ 17:56:42
URL: http://snyggameloner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0