Ella & Olivia -

SMS!!!!!

igår fick jag några väldigt konstiga sms. Det började med ett sms från 72600 som löd såhär:

"Tack för din anmälan. Tjänsten lanseras inom kort. Du får då ett nytt receptförslag i din mobil varje fredag.
Avsluta? Skicka RECEPT STOPP till 72600"


Haha men va?? Recept? Varför skulle jag vilja ha receptförslag varje fredag? Näää...Nån jävlas med mig, tänke jag. Jag fick fler sms, och nästa blev ett från nummer 71160...

"MMSa en bild på dig (eller SMSa) med ämnet 'yes' för att följa Alexandra. Myou är gratis att använda (trafikavg. tillkommer.)"


Eeeeeh?? Jag googlade och fick veta att det var Kissie som dom menade att jag skulle följa. HUR HAR DOM FÅTT MITT NUMMER och hur vet dom att jag ibland kollar hennes blogg? OJOJ!
Sen blev jag typ smsbombad från Halebop, fick 6 sms av dom. Dom flesta innehöll ett nytt lösenord till Halebops hemsida, fick 4 sms med nya lösenord. Fattar inte varför?

Nääää alltså nån jävlas.. Tror det kan vara bert karlsson, har enligt källor fått reda på att han är klädd såhär på fredagskvällar:

ganska lömsk va?
 
 här har vi förrädaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0