Ella & Olivia -

riktigt klurigt....testa själva!

heheh oh va jag älskar listor

Regler: Det här är svårare än du tror.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du: olivia
2. Ett ord på fyra bokstäver: olli
3. Flicknamn: olga
4. Pojknamn: oliver
5. Yrke: oljepanneuppfinnare
6. Färg: orange
7. Klädesplagg: orena sockar
8. Mat: ostbågar *hihi*
9. Sak i badrummet: oxe-tavla?
10. Plats/stad: oskarstorp?????
11. En orsak att vara sen: oljan spilldes över hela mig och då fick jag inte bort den så då var jag tvunegn att byta hud så jag är sen därför
12. Något man skriker: ORANGAHUNDEN!
13. Film: olivias underbara liv
14. Något man dricker: olivers sagga
15. Band: opeth
16. Djur: orangutang
17. Gatunamn: oriongatan
18. Bil: oktava
19. Sång: o helga natt
20. Aktivitet med mer än en deltagare: orgie



ÄÄÄH de VAR faktiskt klurigt! men jag tycker att jag fick till den på nr. 12, orangahunden indeed ;);););););););)



typ sådär trött efter att ha tänkt till dessa underbart roliga och varierande svar


Kommentarer
Postat av: ANNA

20. Aktivitet med mer än en deltagare: orgie



hahaahahahah



2009-05-01 @ 23:08:58
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0