Ella & Olivia -

reklampaus

Var precis ute och sprang på eljuspåret, (hörde du det Maria?! var ute och sprang, FRIVILLIGT, mvg i idrott nu kanske?)
då upptäckte jag verkligen hur underbara dessa skor är, de formar sig efter foten (om du knyter de väldigt, väldigt hårt)  man studsar fram, behöver aldrig ta i, fettet bara hoppar av ens kropp, och framför allt så sjukt SNYGGA.

de bara står där på trappan och glänser. (tyvärr är det lite bajs på skorna, det går fort att tvätta bort)

20kr och dessa kan bli dina! kan du fatta?

från:
3114

Kommentarer
Postat av: Ni vet nog vem jag är!

JAG BJUDER 20! Luktar de riktigt, riktigt mycket svett så bjuder jag 30 på dirren!

2009-05-02 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0