Ella & Olivia -

min mormor är gooo

förlåt alla superfräscha läsare! jag är så fruktansvärt ledsen att jag inte varit närvarande på bloggen i några dagar. detta ska gottgöras med en snäll och kärleksfull dialag som jag hade med min mormor idag.

Jag och mormor stod och väntade på stina utanför en affär i stan,
helt plötsligt frågar mormor:
-Ella, har du noppat ögonbrynen någon gång?
-eeh, ja, fast jag brukar inte göra det så ofta.
-nä, jag ser de, de var inte så fina.
-he he he he

hahahahaha, alltså vad ska man svara på en sådan fråga?????

visst mina ögonbryn är väl inte som någon midsommarnattsdröm men de är ju bannimej inte fula!!!

de är väl inte fula precis?

//Ella_unibrown_äger

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, mormor sa nog bara sanningen Ella... ;)

2009-05-17 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0