Ella & Olivia -

mamma har ljugit

(ni orkar läsa detta!)

Min mamma har ofta påmint mig att lägga papper på en allmän toalett stol för att slippa få någon konstig sjukdom, för att slippa beblanda sina rumpbaciller med andras, ett knep som jag tror många använder.
Jag har precis fått reda på att det inte hjälper ett dugg. Inte ett smack faktiskt. Det är därför att det sällen sitter smuts precis på toalettringen, och om det gör det spelar det tydligen ingen roll om det kommer på lårets baksida, man blir inte sjuk av det.

Detta gjorde mej näst in till förkrossad... jag vet inte hur många timmar jag har spenderat på att dekorera en toalettsits full med toalettpapper. För jag känner om jag har misslyckats, för då när jag sätter mig på toalettringen känner jag en liten kall snärt i rumpan, som ett slag i magen. Då vet jag att, imorgon kommer jag drappas av pesten, spanska sjukan, fågelinfluensan, svininfluensan, GALNA KOSJUKAN. Inte roligt.

så, för er som har gjort som jag... vi har slängt bort våra halva liv i något meningslöst. http://www.hovberg.se/resmi/tron_toalett.jpg
tänk om det fanns sådanna här toaletter överallt.......mumms....slurp....

/ella_rädd_för_rumpbaciller_93

Kommentarer
Postat av: Michelle

jaa känns rikgti skönt måste jag säga! haha ägd jag har inte ens franska så jag har bara kvar kemi! :D

2009-05-07 @ 20:48:35
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAHHAH!

så skööön!

men jag kan inget annat än hålla med om att lite förkossad blir man ju, vafaan, fatta alla timmar man lagt ner på att lägga papper så det täcker sitsen??? :'(:'(:'(

2009-05-07 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0