Ella & Olivia -

en stulen banan

säger som ella, NI ORKAR LÄSA ALLT!

i torsdags köpte jag två bananer, ena åt jag direkt och den andra sparade jag. i fredags morse så tänkte jag äta den andra, men ångrade mig och la den istället på bänken i köket i en sån där plastpåse.

när jag sen kom hem från skolan i fredags så tänkte jag äta den, men till min fasa var den försvunnen! jag drog en liten bananjakt, och anklagade genast min glupska syrra och skrev ett sms till henne:

Jag: Åt du en banan i morse?
Syrran: Haha. Ja
Jag: Då får du köpa en ny till mig din jävla tjuv (kände mig lagomt frusterad här, dels för sommarjobbet och för att min banan hade hamnat i någons annans mage)
Syrran: Haha. Men den låg ju bara på diskbänken. Du får väl lägga den på ditt rum om den är så jävla privat
Jag: Jag har fan köpt den själv. Om vi inte ens haft bananer hemma och helt plötsligt så ligger det en banan i en plastpåse så fattar du väl själv att det är något speciellt med den (som tillexempel att den är min)
Syrran: Haha. Jag trodde det fanns i kylskåpet och att någon hade tagit från det i morse och inte lagt tillbaka den. Allt annat var ju för fan framme. Men ja. Du ska få en ny dildo


Kände verkligen att jag vann den där kampen om min banan, för idag kom syrran hem med en ny banan til mig.  love you banana...lekte lite i CaMeN, såklart är bilderna klickbara.. :):):)



glad                            hoppsan!                     blev bitchslapad
 
mushen där...             pratar i banan.               50%banan, 50% människa

ansträngade de där...    glorian är på plats           den ba kom?!                   


haha snabel!


till slut skrev jag ett meddelande. så ingen glupsk syster tar den.
 
sådärja.

//Olli


Kommentarer
Postat av: Göte JR

Hopppsan med 3 p är det ju. :(

2009-05-10 @ 18:31:11
Postat av: ANNA

Men ja. Du ska få en ny dildo



HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH jävligt kul

2009-05-10 @ 18:39:01
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: ANNA

ps. fan vad sugen jag blev på en banan nu...

2009-05-10 @ 18:43:05
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: Jo han är söt och sjunger bra :)

2009-05-11 @ 16:05:02
URL: http://chokladjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0