Ella & Olivia -

fågelboet NR 1

vilken UN-DER-BAR bloggdag (finns det något så fjolligt som heter det??)

tänkte berätta om mitt förjävliga hår jag dras med, utväxten är inte liten alltså... tänk er denna fast typ 10 cm ner



OKEJ, kanske inte ritkigt så illa, men evelina påpekade det häromdagen och ni vet när folk påpekar saker på en själv så börjar man fundera mer på det och så vidare..
så joooo, en redig utväxt har man sig allt fått.. kanske dags att göra nåt åt fanskapet

fast om ni vill så kan ni försöka hejda mig, genom att skriva nånting snällt i kommentarsrutan.. ger er lite exempel:

1. Olivia, utväxten syns inte ens!
2. Olivia, ditt hår lix så jävla snyggt som det är. Låt det vara bara.
3. Jo, det är sant att du har utväxt, om du vill kan jag betala färgen?

Nåt sånt duger!

Kommentarer
Postat av: My

sv; my 2 (A)..

2009-05-28 @ 21:52:10
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Astrid

du ser förjävlig ut i håret Olivia, du borde raka av dig allt.

Som du brukar säga ärlighet varar längst!

puss

2009-05-28 @ 22:38:59
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0