Ella & Olivia -

lentttttttttttttt

Har spenderat min helg i go-lycksele! Olivia blev baa såååååå avundsjuk när jag berättade att vi klev upp halv 8 för att spela fotboll!!  Nästa gång får du följa med, lovar göllet! <33333333333333333333333333333333333

Jag var lite trött på kvällen när vi skulle borsta tänderna. Men jag var stolt över att jag hade kommit ihåg tandkräm, typ alla andra hade glömt så jag delade glatt med mig! Jag kletar på tandkräm över tandborsten och stoppar in den i munnen.
FYFAN, det smakade skit i munnen och jag spottade för fulla myggar. Det jag just hade tryckt i mig (och mina vänner) var rakningskräm. Efter det vare jag som bönade och bad om tandkräm eftersom rakkräm vare ända jag hade med mig. (Den kom till användning dagen efter då min stubb på hakan hade börjat växa fram)

Men det blev ialla fall lent i munnen, lent som en barnrumpa, rekomenderas faktiskt!



Detta är i helgen när vi spelade match :-) :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fin blogg :)

2009-03-30 @ 16:25:07
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0