Ella & Olivia -

gamla bilder, EXCLUSIVE BAAH

TJA! idag var jag på stan och köpte en ny hjälm, de behövdes. 

Jag har inget roligt att berätta så jag publicerar istället en del gamla bilder. Anledningen till varför det är så sjukt många på mig/på mig och astrid är för att jag fått dom flesta bilderna av Astrid, och vi satt typ ihop förut så, jaaaaa..... Har dock försökt rota rätt på lite bilder på andra folks också, men hitta knappt några som jag tror det går bra att jag publicerar. och om ni inte kan klicka upp bilderna så får ni väl antingen skita i att kolla på dom eller säga till. meeen enjoy.

 gooobild på ella och jessica, linnea var även med på ellas vänstra sida, mne jag var tvungen att klippa bort henne för hon gillade inte den bilden! men iallafall! kassjö 2005, söta ändå:D

 ella posar, klassfoto i ...... 4an kanske? snygg mittbena.
 Astrid och jag 2006, VARFÖR PANNBANDET.....eller nej.. bara VARFÖR.....
 hahah den här bilden är så jävla skön
 Astrid och jag 2006, jag ser mongo ut, det gör astrid med.
 Vi igen, jag ser fan likadan ut
 HAHA, minns denna dag, vi gick omkring och gangstrade=busplingade, år 2006
 ÅÅÅ, vet ni hur kul det här var?! 2006
 Så jävla äckliga, jag brukade hota astrid med att he ut denna bild på internet, för astrid inte är så fin här, MEN DET ÄR FAN INTE JAG HELLER
fan vad snygg, sportlovet 2006 (känns bra att det är 3 år sen)
 typ 2007, är olik mig, men älskar att grilla marsmallows lika mycket
 vattenpipa 2007, MYCKET roligt, var typ explosion innan den faktiskt "gick igång"
 hehe sommaren 2007, är sjukt brun efter 2 v i Egypten och är väl glad därför eller nåt (det där är inte mitt vanliga smajl hörni, ser inte ut som en häst)
 jag och johan 2007, vet inte riktigt vad som pågår här?
 ella och jag är förbannat ofräscha, men ändå heta :]:)]])9):);):))] hösten 2007

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh vad kul med så många bilder på er! Men i majoriteten av fallen så tycker jag inte att ni ser varken fula eller något annat negativt ut... nej, ni bjuder på er själva och är två kanonsöta tjejer med humor!..) Kan inte bli bättre än så;.)



Tack för kommentaren inne hos mig också;.))

2009-03-29 @ 03:54:39
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0