Ella & Olivia -

jag har en ny leksak

ella kom ju hem för nå dagar sen och då fick jag en grej från costa rica!

satt och pluggade när jag kom på att jag SJÄLVKLART måste visa den grejen jag fick ;););) garvade ganska högt när jag fick den av Ella. den är allt jag nånsin velat ha...

ganska snygg bild på mig, men flöjten är snyggast av allt. JEPP, jag fick en blockflöjt!!
här är ella då hon spelar på hennes blockflöjt. JEPP, hon har en!!


min syrra är redan less på att höra på det enda jag kan på blockflöjt: ett sjukt högt ljud som låter som en visselpipa.  vi får väl se om flöjten är knäckt i slutet av månad eller inte...

hehehe, för er som inte fattade där så menar jag att min syrra kommer vara så less på visselpipeljudet satt hon knäcker flöjten innan månaden är slut :-) (ett skämt, hohoho)

KRAMAR
Eder Olivia
 

i may be sad, but i'm not weak

du anar inte vad alla saknar dig här nere
2 veckor idag
och tårarna slutar aldrig rinna
r.i.p mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0