Ella & Olivia -

som en strandad val låg hon i dörröppningen

måste bara skriva det här idag också..:

jag är en person som skrattar jävligt mycket och väldigt ofta högt. en sak jag tycker är speciellt rolig (tycker att det mesta är rätt kul) är när folk ramlar.
alltså att se när nån ramlar, FINNS DET NÅT ROLIGARE?

hahhahahah som idag, hela gruppen var nere i HK:n och jag och anonym som tror jag hon föredrar att kallas nu var sena. jag kom först in i rummet, hälsar och sen efter kommer anonym, och vad tror ni hon gör? RAMLAR...... inför hela gruppen. hahahah ja då var det ju svårt att INTE garva. helt jävla raklång låg hon på golvet. hahahah och man kan väl inte göra annat än att älska våran grupp heller, alla skriker: "FACEPLAAAAAAAAANT"

hahahahah nä fan vad kul det är när folk ramlar, skrattar bara jag tänker på incidenten idag..
 gjorde denna bild förjävla liten för den är ful, äcklig och skabbig men jag tyckte att den passade bra till detta inlägg (jag garvar ju)

tjarrra
olivia bengi<zz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0