Ella & Olivia -

min lista:]<333

har inte så mycket kul att skriva här idag, så jag ger er en lista

8 Favoritprogram
västerbottens nytt
puls (vännäsbys största kändis är ju programledare :] sverker olofson heter han om ni inte VET DET
kulturnyheterna
sportnytt
rapport
regionala nyheterna
UR
och julkalendern

 8 Saker jag gjorde igår
åt
sov
gick
andades
pratade
hörde
log
såg

 8 Saker jag ser fram emot

tills jag ska kolla i skolkatalogen (alltid lika kul)
månadspengen
att jag ska kunna cykla igen(eller att jag antingen knipsar låset eller hittar nyckelhelvetet)
att jag ska klippa haaaaare
tills jag har läst ut en bok som ska vara utläsen i morrn. har inte ens börjat, hihihi....
att ella kommer hem från costa rica
nästa års upplaga av julkalendern
februari HELL YEAH

6 Favoritrestauranger
resturangen i stan vid kajen
en resturang i göteborg
den där resturangen i åre
en resturang i egypten
en resturang i england
en resturang i sundsvall (okej, skoja, den resturangen var skitäcklig) 

7 Saker på min önskelista

en stor fet chokladask
en till stor fet chokladask
presentkort på pizzeria blå huset
att jag väljer ett bra gymnasie
att mattias återuppstår
tillåtelse att få fara på peace and love
gud vid min sida om jag far
gud vid min sida jämt och ständigt förresten



här är han.. vännäsbys stolthet. svekke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0