Ella & Olivia -

DAGEN KOM TILLSLUT, DAGEN JAG TAPPADE BRICKAN

idag kom den dagen man fasat för, dagen man hade hoppats på aldrig skulle komma.

det började ju så jäkla bra! jag, adam, mikael och ella var nere i bibblan. ella och jag var på gång, på hugget, och retade mikael som fan för både de ena och de andra. (vi brukar göra det, jag har ungefär 75 smeknamn och ella snäppet mindre)

men sen..
lunchdags, köttbulls och makaronies och vad händer? JO JAG TAPPAR BRICKAN!!!!!! ahmen helvete, jag HÖR hur mikael garvar, nej förresten, ALLA garvar, följs upp med en applåd och där står jag och glor på min mat.  och vad händer sen, jo, jag får följa med in i köket, hämta en sop och sopa upp skiten. SEN, SOM OM DET INTE VAR NOG, får jag sätta mig på fötterna och TORKA golvet. en stund i livet då det inte kändes så kul faktiskt.


sammanfattat: en jävligt pinsam händelse, skall icket upprepas.


random bilder tagna igår.

/olivs

kom tillbaks
 snälla..

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHA, fina bilder du.

Älskar bloggen already.

2009-03-11 @ 19:42:15
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0