Ella & Olivia -

stockholmskändisar

Ni vet ju såklart att jag och Olivia är riktiga kändisjägare. Gissa vem som sågs i stockholm i helgen?


Min familj var och fikade på detta cafét, skulle då ta ett kort på det för jag tyckte det var mysigt (g33k ella, jag vet) Sen upplyser mamma mig om att det var "DYNAMIT-HARRY" och då hade jag redan tagit kortet. AWESOME.

Inte nog med att vi såg dynamit-harry, vi såg även nobelpristagaren i kemi. WOWOWOWO, avis? (det var min pappa som upptäckte det)

/E L L A

ps.
Heter det:
Där skon klämmer
ELLER
Där skon skaver?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÄR SKON KLÄMMER!I!I!I!I

2009-12-07 @ 22:16:05
Postat av: rätt svar

Klämmer? Nej.

2009-12-08 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0