Ella & Olivia -

julklappsrim

Mina kusiner är här och ikväll ska vi byta julklappar. Men alla paket måste ha rim....
Någon som är bra på rim kan ju hjälpa till. Behöver ett till en lila filt jag köpt, den är mjuk och skön. Till mitt andra paket som är en Risenpåse skrev jag: Innan du får ett slag, ta något med chokladöverdrag.
NÅ? ett rimförslag på en filt? snela??

Ända rimmet jag fick på julafton var av pappa: God Jul Ella. Denna räcker nog länge.
det var en jättetjock bok..



/ella ela ellea ellaleleelal

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna present är mjuk och fin, ta den på magen istället för en samarin....

2009-12-26 @ 17:12:49
Postat av: V

Om du ej är varm, linda denna runt din barm.

2009-12-26 @ 18:56:55
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: Daniel.H

Rim: Min syster Julia är från ryssland och behöver en filt så ge den till henne annrs kommer göte slå slint.

2009-12-27 @ 03:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0