Ella & Olivia -

*fnitz*

jag har en kompis i stockholm som jag pratade med igår, och vi började prata om stockholm.

hursomhelst, jag nämnde nåt om dialekter, och helt plötsligt säger människan:

"haha asså seriöst nu: du pratar fan snyggast av alla jag känner!"


HAHAHA, jag trodde väl jag skulle ramla av stolen, sätta äpplet i halsen, tappa hakan bokstavligen, ja, vad som helst!

HÄR BLIR MAN RETAD för sin lilla dialekt,(går under namnet Bonden) när det finns dom som tycker att den är snyggast!

HÄR FÖRSÖKER MAN prata snäppet onorrländskt, skippa uttal som låter lite weird osv

MEN NEJ, hahaha, nä nu jävlar, nu skiter jag i det JA HET OLIVIA Å DETTA Ä MITT NYA LIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0