Ella & Olivia -

dagens tips!

Eftersom att vi ÄLSKAR "Dagens tips"/"Dagens outfit"/Dagens blablabla, så tänkte jag göra ett "Dagens tips"

Dagens tips.

Känner du dig uttråkad? Känns det som om dina tänder är färglösa/gula?
Känner du dig geekig? Vill du bara ha en förändring i ditt liv?
Eller vill du kanske bli spejsad med coola grillz????

JA, då har du kommit till rätt blogg för dagens tips är nämligen det!

Allt du behöver är Folie. tryck fast det på gaddarna, och TAAADAAAA! 

(he he he, drog ut och tryckte ihop bilden lite)
  

astrid och jag fixa litte idag på skolan (fast astrid hedde folie runt skorna och gled omkring, det var tydligen skitkul och det såg skitkul ut, men det kan vara morgondagens tips) jag kände mig iallafall rätt cool med mina tänder!!!!

tjarå
-olviz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0