Ella & Olivia -

nämen denna blogg ryker nog snart.

Denna blogg kommer nog tas bort inom en snar framtid. Men eftersom det fortfarande är folk som tittar in på denna blogg ska ni först få ett smaskigt inlägg med lite saker jag haft för mig senaste veckan. (eftersom ni nog vill veta det....)
Cyklade till Snålltjärn där Emma och Vattenmelon väntade. Tog mitt första dopp för denna sommar!!!!!!! Kände att det var dags. 
 
 
 
 
 
Fortsatte att spela in lite film. 
 
Blev bjuden på en fet tårta. NOM NOM
 
En fredag där de spelade fin musik på gitarr samtidigt som tvångsdrickning skedde i bakgrunden.  
 
 
Drog till gymmet med Sarah. Aldrig förr har jag velat sjukskriva mig från jobbet pga träningsverk. 
 
Mina fina konfrimationsvänner kom och vi bakade rabarerpaj. 
 
Jobbat sista veckan på kyrkogården!!!!!!!!!!!!!!! NANANNA 
 
 
Pappa bad mig att slänga in veden i ladugården lite snabbt bara. HAN VISSTE NOG INTE HUR JÄVLA MYCKET VED DET VAR!!!! 
 
 
 
+Tränat ännu mer franska med Filippa
+ Firat bästa Linnea på 19 års dagen
+ Läst ut Hungerspelen
+ Varit ensam hemma i snart två veckor och det äger
 
Upptäckt att man kan bli lite fräsch i Instagram ändå. Följ mig om ni vill: ellakalen 
 
Inom en snar framtid:
- Razmus, Skilla med Co från Stockholm hälsar på <3
- Drar till Trästock
- Drar till Urkult
- Drar på tågluff
- Drar till Frankrike. 

Kommentarer
Postat av: filippa som blev lite butter nu när du skriver sådära

TYCKER INTE DU SKA TA BORT DENNA BLOGG. alt. skaffa en ny.
så det så.

2012-07-13 @ 19:57:24
Postat av: Oliva

Äsch vi tr inte bort den, kan ju va skoj att läsa gamla
Inlägg. Skit ba iren haha

2012-07-13 @ 21:30:22
Postat av: Norra kyrkogården = enda rätta

kallar du det där kyrkogård??? avståndet mellan stenarna är ju fan mil

2012-07-13 @ 21:43:48
Postat av: Östra kyrkogården skare vara

det där var norra kyrkogården! Fick åka dit och rensa eftersom ni är så LÅNGSAMMA på att rensa :) :)

2012-07-14 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0