Ella & Olivia -

att dela tält med Alex

Att dela tält med Alex innebär en hel del saker:
 
ex 1: Jag skulle gå och lägga sig men inser att det är 6 stycken stora sopsäckar i tältet vilket gör att det STINKER öl. 
 
 
 
ex 2: Kom till tältet mitt på dagen för att hämta lite saker. Det första man måste göra är att plocka ut tre sopsäckar från yttertältet för annars kommer man inte in.
 
ex 3: Vi blir väckta på morgonen eftersom Alex vill ha hjälp med att bära alla sopsäckar till Coop. 
 
ex 4: Man får även räkna med att Alex alltid har ögonen efter burkar, vart man än är. Fast han tog faktiskt ledigt från jobbet på lördag kväll. (till viss del)
 
Min åsikt kring att samla pant är enbart bra. Det är bra för miljön att någon tar hand om dem och återvinner det  samt att Alex kom till Urkult med 24 kr på kontot, han pantade ihop 5600:- så det är fett värt om man vill ha pengar. Att ha burkarna i tältet förde med sig att jag klarade enbart att bo i öllukten en natt och sen fick jag hitta mig sovkompisar som ej samlade pant vilket innebar en hel del skönt nytt folk! 
 
/ELLA

Kommentarer
Postat av: filippaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahahahahahha. åh. och nu ska ni dela tågkupé. tur att franska ölburkar inte ger någon pant (annars hade det inte luktat mysigt i eran kupé)

Svar: hahaha jag kommer slänga av honom från tåget om han börjar samla......
Ella och Olivia

2012-08-08 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0