Ella & Olivia -

vad ska man bli när man blir stooor.

tjo.
hmm. det är typ 40 dagar kvar till studenten eller något liknande. jag längtar!! det känns bra, men det som suger är ångesten. VAD SKA JAG GÖRA EFTER SKOLAN??????? har fan aldrig varit så påtagligt som nu. ååhh jag vill inte vara kvar i vännäs kommun fyfan. jag vill till indien, vill andas, leva, vara indien. vill volontärarbeta. göra något viktigt. men idag bestämde jag mig för att gå med i FN så det gjorde jag. så det är väl en början på något antar jag. bra känns det iallafall!
känner mej typ såhär nöjd.
obs *ny bild*
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är med stora drömmar

2012-04-27 @ 02:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0