Ella & Olivia -

corre

va ut på krogen igår, var riktigt mysig förfest!! förfesterna i stan har en tendens att bli lite töra men den här var nice tihi. träffade ELLA igår på krogen också, det ägde:D

bilds, tagna av janine. ska ta nåra av våran trogne fotograf ellen sen också haha:


Andreas, Linnéa och jag nånstans



två snygga brudar med finfina tröjor!!!


janine, jag (va hände????), linnea och azze!

tack ni fina för en trevlans kväll bortsett från lite drama!! somnade jäävulst gott i min säng. puss

/olivia

Kommentarer
Postat av: Janine

Båda kommentarerna kom fram och självklart kan du ta bilderna ;) Jag hade jätte kul med er i Fredags, hänger gärna med fler gånger!

2011-11-13 @ 10:49:35
URL: http://nextinfashion.se/janinehjertman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0