Ella & Olivia -

Jag har medley i mitt huvud

Jag har ALLTID en låt på hjärnan, och gårddagens låtar var jättekonstiga.

Det började med att jag hade waka waka-låten av Shakira på hjärnan mest hela morgonen. Sen vid lunchtid fick jag, helt från ingentstans, hakuna matata på hjärnan, vafaaan? Hakuna matata liksom? VARS KOM DEN IFRÅN? Dessa två härliga låtar avrundades med en väldigt speciell låt, POP THAT PUSSY.

Hahahahh vad i helvete???? Vad gick snett i min hjärna???? Först var jag mest fundersam över Hakuna Matata men.. Pop that pussy? Varför?  ahahhah ja det gav mig några skratt iallafall.


Här kan ni lyssna på den sista låten (vill inte skriva namnet igen....), antar att inte alla har hört den. Ni kan ju knappast ha missat wakawaka-låten och Hakuna matata.




/ollzi

Kommentarer
Postat av: Bbbbbbbb

Du e fan cp!

2011-01-21 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0