Ella & Olivia -

Ofta JAG har träningsverk?!

Känner mig lika stabil i nacken som grannen i beck idag typ.. Sjukaste träningsverken i hela kroppen efter trappan igår i backen och ja om det inte gjorde det innan så känns det ju lite sådär med styrka på idrotten i morrn.  Men nej SÅKLART ska jag på idrotten och ge järnet, jag älskar ju att sporta♥ Hörde dock att det kanske var skridskor i morrn, vet inte om det är bättre eller sämre än styrka.

Helst hade jag velat ha såhär:


Nån gympalektion då jag inte gjorde jättemycket, som ni ser. Det är lite så jag brukar göra. Vad smala lår jag har hahahah



En sån där liten krage skulle nog vara på sin plats..


HEJDÅ PUSS OCH KRAM FRÅN
~Olivia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0