Ella & Olivia -

Hora

Alltså livet är så typiskt. Isabell och jag (främst Isabell) har typ nåt syndrom som går ut på att SÅ FORT man ska säga något mindre positivt om en annan så står just den personen typ bakom en. JÄVLIGT frustrerande, har hänt skitmånga gånger.

Idag hände det, nästan nyss faktiskt. Vi har bytt lärare i ett ämne nu, mitt i 2an efter att ha samma lärare i 1,5 år och denna nya läraren är inte bra så jag är rätt missnöjd. Såhär löd min och isabells konverstaion utanför personalrummet:


Isabell: - Men ååh, kan dom inte bara hitta en annan lärare?
Jag: Jaa, jag vill inte ha RövSiv!


Det var ju ganska kul sagt ända tills jag upptäckte att personalsrumsdörren stod ÖPPEN!!!!!!!! *vill dö vill dö vill dö*

Jättebra, Olivia, jättebra att du snackar skit om din nya lärare när hon hör...................... Men så otroligt typiskt bara. JAG SKA HÄRMED ALDRIG MER VARA ELAK.


Om ni aldrig har hört själva att vi har sagt nåt elak om er så lär det inte ha hänt heller.

/ollilililiiiiii

Kommentarer
Postat av: jessica

fan vad snygg hon är

2011-01-25 @ 11:50:59
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: det är från i somras när vi va i spanien!



2011-01-25 @ 17:31:29
URL: http://saraemiliajakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0