Ella & Olivia -

bräntisäventyr m.m

Idag var jag, Tove, Amanda och Matilda på Bräntberget och åkta skrana. Fast dagen började väldigt roligt:


Jag och Tove åkte buss men bussen failade.


men det var fett roligt för den for bara ner i diket och där satt den fast.
Busschafförens reaktion:
-Jaha där tog resan slut.



När vi kom fram till Bräntberget så skulle vi åka skrana och jag gillar verkligen Amandas outfit


Första gången jag är med någon som åker skrana i högklackat. Men det är ju Amandas vinterskor så det är bara att köra på.

När vi hade gått upp och ner för Bräntis så vandrade vi mot Matildas lägenhet



Där fick vi fikafikafika och varm choklad!!!!!!!!

/ELLA ELLA ella ELLA

Kommentarer
Postat av: Astrid

LOLZ

2011-01-10 @ 22:42:06
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0