Ella & Olivia -

schoolupdate y'all

Hallåhallå! Olivs här.

Wellwell.. Jag har geografi just nu, men jag känner verkligen att jag tyvärr inte bryr mig om berggrunder.. Istället fördriver jag min tid genom att kolla på kaniner,<-- länk. Sara visade mej den hemsidan för några dagar sen och jag är typ frälst..  Annat jag gör på en geografilektion som denna är att kolla på jättegoda recept. Det är typ nackdelen med att inte äta frukost, man blir lite sugen på mat och såklart kakor... Så nu skulle jag typ döda för pollykaka :) För att stilla mitt sug köpte jag 3 bananer, gött.

hehehe en gång när jag skulle öppna en banan råkade jag vara lite för stark:





kolla kakan, pollykaka. det ser ju inte ens gott ut.. men bakade den hela tiden för några somrar sen OCH DEN ÄR FANTASTISK. måste ha

/olili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0