Ella & Olivia -

göteborg och annat prat yeah

tjena! nu har jag vaknat från min koma och börjat inse att jag borde aktivera mig på dagarna för skolan börjar om 9 jävlar dagar=nada. IALLAFALL! Jag har haft en galen långhelg i en galen stad med en galen bästa vän!! Synd ba att ingen av oss fotade knappt nånting, däremot tog jag en enda legendarisk bild på en man som skrek att han inte haft sex på 15 år mitt på avenyn. Göteborg ♥

ANYWHO, jag har dock bränt alldeles för mycket pengar i diverse barer och krogrundor men det är väl upplevelser och galna roliga saker man ska lägga pengarna på sååååå, därför drog jag och älskade Filiph till Örnsköldsvik för ett par dagar sen för att fira att han fyllt 19!!! Det var fan askul, alltså lyckan filiph kände när han slog sitt personliga rekord i den där rutchkanan som räknar sekunderna det tar för en att komma ner... den lyckan va obeskrivlig hahaha

Lite bilder jag hittade på linnéas blogg, tumblr och bilder från min underbara mobilkamera kanske kommer nån dag. eller så inte.


innan vi for hem


förfest och vi var så sjukt jävla otaggade och ville bara myyysa..... men ut tog vi oss och det var jävligt skoj


HEJHEJ hr är vi med våra mojitos! GÖTTAAA

linnéa var snygg som vanligt

hejdå hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0