Ella & Olivia -

Man e ju en tru gamer

TJA! Går rakt på sak:

Jag har spelat League of Legends. Blev guidad genom hela spelrundan av 4 snela pojkar, och innan det fick jag hjälp av ennu en. Trots det är jag fan sämst i världen! Dör typ varannan minut och hur kul är det då??? Njaaa inte särskilt va! Första gången jag spelade var med främlingar och alla fick typ damp, kan ju lova att Noob var ett av de vanligaste orden i den chatten..

nä alltså, tror jag håller mej till typ.. monopol och copter..


YEAH det där är gubben jag är i spelet, cool huh


/oliviaolli (det är mitt namn på lol, adda mej heheh)

UPDATe:



jaha, könssjukdom, TACK SOM FAN FÖR DEN DÅ......spelade nyss hahahh, och den där jävla könsjukdom var på mig som ett plåster om hur kass jag var och tillslut gick det sådär långt.. jag fick inte vara med längre och han/hon uppmanade mej att lära mig genom att kolla videos på youtube. KUL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0