Ella & Olivia -

. - .

Om livet kunde ge mig en paus nu

Sluta

Snurra

Min

Jord

 

Det skulle äga. Livet har varit som en sjuk karusell i flera månader och jag kan inte annat än att stå i mitten och bara skratta åt skiten. Plugg, sjukdom, och oväntade (dåliga) saker som hänt i allmänhet osvosv har fan präglat min vardag, bingoooo.. Och så fyller Sally snart 9. Googlade. En golden retriever lever i 10-12 år. Det suger ju så jävulskt. Vafan ska jag göra då. :(:(:(

Well. Det var allt jag hade att komma med just nu. Är egentligen glad idag. FÖR IDAG SKA JAG KÖPA EN SLADD SÅ JAG KAN SE FILM FRÅN DATORN PÅ TVN. Fatta hur länge jag velat ha det.

/oliviaaaaahhhhahahhahahahaha


Tumblr äger. snyggaste/finaste/bästa bilderna som finns typ.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tumblr?? vad är det för sida?

2010-10-31 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0