Ella & Olivia -

OMFGOMFGOFMGOFMGOFGMOFMGFOMGF

Ska ge er ett skitroligt tips. Visade Simon i torsdags på lektionen och skrattade som som fan men han skrattade inte? Fattar inte varför, för det är skitkul..  Iallafall, ni vet när man skriver "omfg"? (händer ju jävligt ofta, verkligen.... hahaha) Jag gjorde ju det i bloggen för någon vecka sen men jag skrev typ såhär:

"OMFGOMFGOFMGFOMGFOGFOGMMFOGMF"

Sen satt jag där och tänkte ba, undra vad det står egentligen, för det är ju inte "omfg" hela vägen utan lite fel också.

Så, om man ska säga vad  "OMFGOMFGOFMGFOMGFOGFOGMMFOGMF" betyder egentligen är det alltså:

"Oh My Fucking God, Oh My Fucking God, Oh Fucking My God, Fucking Oh My God, Fucking Oh God Fucking, Oh God My My, Fucking Oh God My Fucking"

HAHAHAH alltså, SÅ JÄVLA KUL. "Oh fucking my god", hahahahah



Jag skratta typ sådär mycket.


Eller typ sådär. (Man ser inte men jag asgarvar verkligen. Det är något speciellt med Dollar Store i Strömsund ♥)

/Olivia

PS
Jag är inte omogen, jag har bara barnslig humor :):):) DET ÄR SANT!

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Faktiskt roligare än man kan tro!

2010-10-10 @ 20:40:34
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Bbbbbb

HAhahahhaha de va askul!!

2010-10-12 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0